ammiedejager.reismee.nl

Sydney

En toen zat de eerste week in Sydney er alweer op.. Een geweldige week gehad met een gezellige groep au pairs!

De reis duurde iets langer dan gepland omdat we door de sneeuw in Nederland vertraging hadden. Hierdoor hebben we de overstap gemist en moesten we 12 uren wachten in Guanzhou. Na een dagje China gingen we van de sneeuw in Nederland naar 35 graden in Sydney! De eerste dagen bestonden uit workshops, ehbo cursus en kennismaken met de groep en de stad. Gedurende de week ging er steeds iemand weg naar haar gastgezin. We hebben veel dingen gedaan en gezien, dit is op de foto's te zien onder het kopje foto's. Van vertrek vanaf schiphol, de stad Guangzhou. Met de ferry langs de Harbour Bridge en Opera House. Een wandeling van Coogee naar Bondi Beach. Niet aan te raden op het heetste moment van de dag wanneer je geen bikini bij je hebt ;) We hebben Australia Day gevierd in Sydney, het mooie vuurwerk helaas gemist omdat we 2 treinen hebben gemist. Ik denk dat ik het ov hier steeds beter snap.. En als afsluiting een dag naar the Blue Mountains. Hier hebben we een hike gedaan en we zijn gebleven tot de zon onder ging. Geweldig dus!!

Morgen vertrek ik eindelijk naar mijn gezin in Adelaide! Erg veel zin in en toch ook wel een beetje spannend.

Heel veel groetjes uit Sydney!

Gerrie

Lieve Ammie wat heb je al veel beleefd in 1 week! We genieten elke dag van je belevenissen en vinden het ongelooflijk super voor je zo'n week voorafgaand je aupair avontuur.
Nu op naar Adelaide, waar ze je vast en zeker met open armen gaan ontvangen. Geniet van de laatste avond met zn 3tjes in Sidney! Liefs van heit en mem

Alida

Hey, Ammie,
Nou dat klinkt als een goede start! En het leuke is, wij zijn ook op die plaatsen geweest en weten zo dus ongeveer wat je ziet om je heen.
Nu naar je gastgezin, spannend en leuk! Succes met de eerste dagen als alles nog vreemd en nieuw is. Groetjes uit Hout Bay

Linda

Hoi Ammie, wat leuk om te lezen wat je allemaal al hebt beleefd! En wat een prachtige foto's, ik denk dat het in het echt nog mooier is. Spannend je ontmoeting met het gezin maar het komt vast goed! Ik ben benieuwd naar je volgende belevenissen. Succes eerst, lieve groet Linda.

Wilma

Leuk om te lezen Ammie! Wat al een indrukken in één week. En wat een enorm temperatuurverschil maak je mee. Hier nu echt winters en jij hebt je bikini nodig. Succes met je 'werk' vanaf morgen. Groet uit Surhuisterveen

Sjoukje

Ammie, mooi begin van jou avontuur!!
We horen hier dat het superheet is in Adelaide, veel plezier en succes in het gezin en hou je hoofd koel ???‍♀️

Antje fonker

Dag Ammie
Wat heb je al veel gezien
Succes on je gast gezin

Antje donker

Dag Ammie
Ik geniet van je mooie verslagen
Succes in je gast gezin

Roelie

Mooi hoor je belevenissen te volgen. Ondertussen al een paar dagen in je gezin! Liefs van ons allemaal?