ammiedejager.reismee.nl

Welkom!

Hallo allemaal!

Via deze blog kunnen jullie een beetje op de hoogte blijven van mijn reis naar Australië. Ik heb een super leuk gezin gevonden, de vliegtickets zijn geboekt, verzekering is geregeld, het visum is binnen en al het andere papierwerk is geregeld. Dan vertrek ik 22 januari met een groep naar Sydney, hier hebben we een week een groepsoriëntatie. Daarna blijf ik daar nog een klein weekje en vanaf dan vertrek ik 1 februari naar mijn gezin in Adelaide!

Dus als je het leuk vind om mij te volgen, dan kun je me hier vinden :) Wil je op de hoogte blijven, dan kun je je aanmelden met je emailadres. Ik zal hier zo nu en dan verhalen en foto's plaatsen. En laat gerust af en toe een berichtje achter!

Groetjes,

Ammie

Reacties

Reacties

Marieke frieswijk

Oh heel leuk..gaan je zeker volgen
?

Marijke Blijdorp

Leuk Ammie, ben reuze nieuwsgierig naar jouw verhalen/ervaringen en alles wat je gaat beleven!!

Gerda

Super Ammie, leuk dat we een beetje op de hoogte kunnen blijven van jouw grote avontuur ?

Vanessa

Super leuk dat we je kunnen blijven volgen. Dat gaan we natuurlijk met zijn allen doen!

Sjoukje

Het komt nu dichterbij Ammie!!
We wensen je een hele mooie tijd toe en zo blijven we een beetje op de hoogte??‍♀️
Groetjes Piet en Sjoukje en Jurjen, Wessel, Lieke

Marieke frieswijk

Hoi Ammie..ik hoor wel dat je erg geniet..hoop dat je in je gezin ook een fijne tijd te gemoed gaat..vast wel als ..heel fijn om je zo te volgen..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active