ammiedejager.reismee.nl

Hoe ziet de dag van een au pair eruit?

Hoi allemaal!

Ik vertel natuurlijk veel over wat ik allemaal in mijn vrije tijd doe. Dat zijn toch wel de hoogtepunten van de week. Want hoe vaak maak je het nou mee dat je elk weekend een nieuwe plek ontdekt met prachtige natuur :). Maar ik werk als au pair en hoe zien mijn dagen eruit?

Om 7.30 's ochtends start ik. Vanaf dan maken de ouders zich klaar voor hun werk en maak ik de kinderen klaar voor de dag. Ik geef ze ontbijt en kleed ze aan. Ik maak Lydia (4) haar lunchbox klaar en breng haar naar school. Henry (1.5) gaat natuurlijk gezellig mee. Eenmaal thuis ruim ik de keuken en woonkamer op, nog even spelen en dan is het tijd voor Henry zijn dutje. Ik heb even vrije tijd (yes!!). Wat ik de rest van de dag doe verschilt per dag. Dinsdagochtend ga ik altijd met Henry naar babygym en 's middags doen we de wekelijkse boodschappen. Hele kar vol en dan hopen dat je niks vergeten bent ;). De rest van de dagen hebben we tijd voor een speeltuintje, het zwembad of gewoon lekker thuis. Dan begin ik aan het eind van de middag met koken van het avondeten. Tussen 6 en 7 komt iedereen weer thuis, dan eten we samen en zit mijn dag er weer op!

Over 2 weken ga ik een lang weekend naar Brisbane, daar zullen jullie vast en zeker iets van horen en zien!

Tot de volgende keer

Reacties

Reacties

WILFRED

Leuk om te lezen dat jij ook zo lekker druk bezig bent

Marieke

Petje af hoor hoe je t allemaal voor elkaar krijgt.
Lekker druk bezig.

Linda

Je bent er maar lekker druk mee! Goed bezig Ammie, leuk om even te lezen.

Antje donker

Buurvrouw geniet van je berichten Ammie
Fijn om te lezen dat je geniet van je avontuur,

Gerrie

Mem is supertrots op je. Dappere dochter van ons??

Wilma

Leuk Ammie, dat je ons zo allemaal op de hoogte houdt. Interessant om te weten hoe je dag eruit ziet.

Gea

Fijn om weer iets van je te horen en dat het goed gaat met je. Zo te horen heb je genoeg tijd om te genieten van al het mooie dat Australië te bieden heeft. Je haalt er het maximale uit volgens mij. Heb een toptijd daar meid! ??

Marlies Bosma

Leuk om te lezen hoe je dag ongeveer verloopt, daar aan de andere kant van de wereld. Wat zul je genieten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active